Tuesday, January 18, 2011

fenim2 plus pusim3


kesakitan kepala yg sgt menyerlah... haisehhh...
dis sem give a lot of stress to me.. mane taknya dengan subject yg very da killer 1 wahhhhhh scary!!!!!

the subject that ive been taken for this semester:
*FAR430
*TAX390
*IBM535
*LAW485
*AIS510
*MAF620
*BMD451

Wahhhhhhh byk3 sume kena amik for the final except for the 3rd language that is mandarin.... pluss with a lot of asignment yg diberikan perhhh memang tention..

mlm nie plak sakit jiwa behtol la.... da la subject far nie aku lemah sikit.. name jer accounting student tapi hampeh hahahha buat malu jerk!!!!!!!! huwaaaaaaaa... ishk3 xbolei3 aku kena maintain kena work harder la!!! mane lei jadi pemalas...

tapi sesakit mane kepala aku pusing 360 degree pon at last aku siap kan soaln far,... ala lecterur aku bagi pon bukannya banyak satu jer... tapi satu pon perhhhhhhh susah beb huhuh.... tapi ttp ku gagahi juah untuk menyudahkannya... well done amalia hehehehe.....

esok pagi3 lagi kena g class... skunk nie all da class is at 8 o'clock can u imagine.. huwaaaaaaaaaaaaaa da xlei nk bangun lewat,,....
k lah now time to sleep got to go tatatat.... hehehe

No comments:

Post a Comment