Tuesday, December 21, 2010

jln3 di rAnTaU pAnjAnG


setelah beberapa hari aku hanya berada dirumah
so now its show time hheheheh. Semalam kiteowg
(aku, lin, zati, kimoh, laaji,kak dillah, farah, mama farah, alih n capik) g jln3 rantau pjg.... owhhh yeahhhh.....
bayangkan lah dah la skunk musim hujan tapi memang terbaik arh
meredah hujan semata2 mau berjalan... hehehe memang besh ar hari ini...


dalm proses nk g sane... aku mengalami pelbagai dugaan n cabaran
(pergh mcm masalah besar) hahahah
can u imagine pagi3 farah msg n call xdpt pergi.. dah la aku n lin punya main transport farah tuh
kalau xde far memang kiteowg xlei g...
tapi nasib meyebelahi aku hahahah... far dtg jgk
but one condition bring her mom together...
alah xkesah yg penting kite sume dapat g hihihi....


nik dari besut drive all the way... pick up kak dillah n laaji...
then we meet them at rantau pjg...
sesampainya kami disana terus shopping beb hahaha
memang gile arh xigt dunia da bile shopping..
tambh pula berjaln ngn kanak3 cacat nie...
yg paling besh tgk nik kimoh shopping
memang xlei blah....hebat ar.. byk gile brg (aku ape kurangnya)

paku dulang paku serpih
mengata org die yg lebeh
(hebat amatlah aku bermadah!!!!!) hahahahha

today i spent almost Rm100 fuhhh byk wooo hehehe (mcm xbiase)
aku beli baju 3 helai, sehelai cardigan, 2 helai blouse.... wahhhhhh
nanti nak pakai baju baru lorh huhuhu.....
and dibawah ini terserlah lah muka2 yg amat suka shopping n amik gambr
very had so much fun yesterday... balik jer terus tido...

so da next plan dont know wats gonna be....
just wait n see kemana plak kite org pergi.....













6 comments:

  1. ok dah nie.xpe xletak caption pun..tahts really nice indeed...nice picture actually..

    ReplyDelete
  2. heheheh....
    tq2 nanti nk blaja letak caption plop huhu...

    ReplyDelete
  3. shomam! likeee! hehee! nak g jaley lagihh!!

    ReplyDelete
  4. hahahaha nik kimohh plan sedak neh projek baru...

    kak dilah suka pic jah ko? isi bereh? hahahahah

    ReplyDelete
  5. hahaa insyaAllah! td g servey pah ko kuala besyuk! tngu maso nak koling2 jah! biaq kasi gempaaqqq skep! hehee

    ReplyDelete