Tuesday, December 28, 2010

sEhari BerSaMa Pit & kAnaK3 CacAt


wahhh lame udah aku tidak mengupdate kan blog
buzy la katakn hahhaha...
last week my schedule wahhh penuh amat la...
macam kerjaan dibuat nya huhuhu so happy about that..
yang program sehari bersama pit tuh la yang memenatkan
starting pukul 11 a.m ended until pukul 2 a.m.
wah xpernah aku balik umah selewat itu nasib baik la mama kasi kuar hahah
program sehari bersama pit tuh diorganize oleh beliau sendiri...
actually aku budget da xnak g da sbb pagi tuh keta aku masuk workshop
xlei la bawak afik g jalan3 around kb.. :( so sad at that time
(alah mcm la afik xbiasa ngn kelate) hahaha
then pagi tu dale pukul 11 aku jumpa ngn kanak3 cacat dulu..
biasanya izzlin join aku pergi mana2 but at that time die xlei ikut
sbb kena pegi kenduri huwaaaaa... tapi ok la... still jumpa die pagi tu






















so my schedule at that time abis kan mase ngn kanak3 itu about 2 hours
because i have to meet pit lepas zohor dalam pukul 2 gitu...
bersama kanak3 cacat iaitu farah, zatil, lin, nina n sowg ag member lin tap lupa name dah
hehehe xpe die xde blog xview kot hahhaha....
berjaln2 bersma2 di kbmal n mkn di kfc...
sgt besh... n tetiba farah look at my face n said
"nape ngn muka ko? kering sgt.. ko xpakai pape ke kat muka ko?"
n aku jwb " x aku pki bedak jer, tu lah lately muka aku nie kering xtau nk pakai per"
then farah teach me something new n i want 2 share to u all....





farah memg expert bab ni katanya la... aku nie bukan jenis make up pon hahah
tapi farah pesan we must take a good care of our skin tau.... then die introduce
product nie kat aku... aku try for 4 days and its work... ok la
muka aku xmenggelupas sudah n kekal lembap.. this product kita paki after cuci muka
n before pakai bedak huhuhu....




then masuk kol 2 afik n syifah katenye nk main bowling
but on dat day bowling penuh biasa la krismas, cuti so ramai la kuar...
ya allah kat kbmall tuh sgt ramai org huwaaaa... nk jln3 pon ssh hahaha...
so we aku syifah afik mere n lemi took a plan b that is play bowling at perdana
hahahah so lucu la main bowling kat situ.. byg kan bola masuk longkang tapi dapt
doble strike hebat x kiteorg hahhaha...

then bila abis main bowling... kite org mengisi perut
budget nak makn kat nasi ulam cikgu tapi tutup amat menyedihkan
then kiteorg pon mkn dekat berek 12 ok la tempat tu yg direkemenkan by izzlin
lepas mkn kami menghantr lemi pulang....
so sementara menunggu magrib afik,mere n syifah lepak umah aku dulu..
nk g makn kat chimchum (food village) kena g awl sbb ramai org tmbh3 ngn org cuti krismas
so dale 7.45 kite org p mkn kat chimcum














aku ngn syi mkn byk gak ar tapi mere ngn afik xlei blah ar
nampk jer kurus macm tuh tapi perghhhhh mkn bayk
dieorg yg habiskan mknn sume yg terhidang ats meja huhuh
so selepas usai makn3 kite org pon bergerak ke nex destination
iaitu wakaf che yeah....

can u imagine kat wakaf che yeah tu aku just window shopping..
hebat amatlah aku nie spesies yg amat gile shopping... tapi apa kan daya
hujung3 bulan nie kering bukkk hehehe....
kami berjaln about 2 hours semata3 nk cari spek afik hahaha
die mabuk spek.. memag spek yg die nak tu rarely la.. coz ssh nk dapt..
jln3 punya jalan jumpa gak at last.... so the end of the program we meet hazim silat
n pegi minum2... then after that kami dihantr pulang oleh mere
almost 2 a.m aku sampai kat umahh...

so the end of the story for most exciting weekend n program
sehari bersama pit hahahha... so much memorable..
luv yaa....







































































































No comments:

Post a Comment